TERRA

TERRA

Η ιστορία της TERRA ξεκινά το 1990 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στην αγορά η ομώνυμη σειρά σκηνών, ειδικά σχεδιασμένη για να αποδίδει άψογα στις κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας.
Από τότε μέχρι και σήμερα, 19 χρόνια μετά, τα προϊόντα της Terra συνεχίζουν ν' αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του εξοπλισμού του Έλληνα φυσιολάτρη, του Έλληνα καμπίστα, του ανθρώπου που αποζητά ευχάριστα διαλείμματα εξορμώντας στη φύση.
Καλύπτοντας κάθε νέα ανάγκη των χρηστών η συλλογή της Terra ανανεώνεται κάθε χρόνο και εμπλουτίζεται με καινοτόμα προϊόντα που αποτελούν εγγύηση για καλά διαλείμματα.
Τα προϊόντα της Terra θα σας συνοδέψουν όπου και αν σας οδηγούν τα βήματα σας στην πεζοπορία, στην ελαφριά ορειβασία, στο κάμπινγκ, στις εκδρομές και στα ταξίδια σας.

Σήμερα η TERRA είναι μέλος του Ομίλου RESOUL φιλοδοξόντας να συνεχίσει την πορεία της ως leader στην ελληνική αγορά.

Ο πρώτος κύκλος της Resoul ξεκινάει το 1989 με την δημιουργία του brand Terra® και το σχεδιασμό σκηνών, υπνόσακων και σακιδίων ειδικά για τις ελληνικές καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες. 

Τη δεκαετία του 1990 με την αντιπροσώπευση πολύ σημαντικών brands η Resoul αποκτά ένα πλήρες portfolio που την καθιστά ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο των υπαίθριων δραστηριοτήτων με αποκορύφωμα την έναρξη συνεργασίας με την Campingaz το 2001.

Ο δεύτερος κύκλος ξεκινάει το 2003 με την από κοινού δημιουργία και το λανσάρισμα της Καφεστίας Ελ Γκρέκο ένα από τα success stories που γεμίζουν τη Resoul με περηφάνια. Τέσσερα χρόνια μετά, το 2007, μια νέα καινοτομία, το brand Θεόφιλος με το Καμινετάκι Θεόφιλος, μια συσκευή υγραερίου ειδικά σχεδιασμένη για την παρασκευή του ελληνικού καφέ, σχεδιάζεται και δημιουργείται από τη ΔΗΜΚΑ ΑΕ, παράγεται από την Campingaz και λανσάρεται με μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά.

Το 2008 η Resoul επεκτείνεται με επιπλέον brands. Στη συνέχεια, το 2010 δημιουργούνται τα brands Sizzle® και PlusFire® που προσφέρουν στους Έλληνες αξεσουάρ ψησταριάς και ψησταριές κάρβουνου, προσανάμματα και καύσιμη ύλη για να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους υπαίθριο BBQ.

Ο δεύτερος κύκλος συνεχίζεται το 2011, το brand Θεόφιλος λανσάρει τη Χόβολη Θεόφιλος και προσφέρει στους λάτρεις του ελληνικού καφέ τη δυνατότητα να απολαύσουν την εμπειρία της παρασκευής του ακόμη περισσότερο και να συνδεθούν με την πλούσια παράδοση που διαθέτει αυτός ο τύπος του καφέ. Την ίδια χρονιά, λανσάρεται από τη Resoul η Εστία Ελ Γκρέκο micro, η οποία εν μέσω κρίσης προσφέρει στους καταναλωτές μια εξαιρετική εναλλακτική επιλογή για μια οικονομικότερη συσκευή υγραερίου, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική ποιότητα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Καφεστίας Ελ Γκρέκο με την εγγύηση της Campingaz.

Ο τρίτος κύκλος ξεκινάει το 2013 με την επέκταση εκτός συνόρων (Βαλκάνια, Τουρκία, Κύπρος) μέσω των brands Ελ Γκρέκο, Θεόφιλος, Sizzle και Plusfire. Μεγάλος όγκος της γνώσης και της εμπειρίας της Resoul σχετικά με τα καλά διαλείμματα αξιοποιείται για το ξεκίνημα του brand Terra Nation, το οποίο η Resoul αντιπροσωπεύει και υποστηρίζει δημιουργικά στην Ελλάδα.